Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Косаковська Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Косаковська Л. П. "Петрушка" Фокіна-Стравінського-Бенуа – три рівні прояву художніх новацій першого десятиліття ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. П. Косаковська // Культура і сучасність. - 2013. - № 2. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kis_2013_2_20
| 2. |
Косаковська Л. П. Педагог танцю Шарль Дідло: заповіти майстра [Електронний ресурс] / Л. П. Косаковська // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2013. - № 4. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2013_4_32
| 3. |
Косаковська Л. П. М. М. Фокін і хореографічне мистецтво першої четверті ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. П. Косаковська // Актуальні питання культурології. - 2012. - Вип. 12. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apkant_2012_12_40
| 4. |
Косаковська Л. П. Трансформація виразових засобів класичного танцю:концепція Михайла Фокіна [Електронний ресурс] / Л. П. Косаковська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 3. - С. 5–10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_3_3 Досліджено закономірності трансформації виразових засобів класичного танцю у створенні балетних вистав початку XX ст. на прикладі творчості хореографа-новатора М. М. Фокіна. Визначено загальне коло джерел, які характеризують творчий доробок і джерела хореографічного стилю балетмейстера. Eвагу приділено характеристиці нових пластичних і художніх завдань, поставлених музикою І. Стравінського перед балетмейстером-постановником, та шляхи їх реалізації на прикладі балету "Петрушка" як характерного зразка балетного спектаклю свого часу.
| 5. |
Косаковська Л. Збереження автентичних фольклорно-етнографічних зразків українського народного танцю як предмет наукового дослідження [Електронний ресурс] / Л. Косаковська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_18 Проаналізовано питання збереження фольклорно-етнографічного оригіналу народного танцю. Висвітлено проблеми методології роботи над фольклорним танцем. Її напрямами є: збереження, уточнення лексичної основи; збагачення лексики на базі традиційної; збереження та збагачення основного композиційного зерна; стилізація танцю; розширення музичної палітри; аранжування та написання нового варіанта музичного супроводу на базі традиційної мелодії; підвищення акторської майстерності; розширення образно-тематичних кордонів; збереження загальнонаціональної манери виконання танцю. Розглянуто питання наукової систематизації народних танців, яка розвинула аналіз структури та форм народного танцю. У результаті дослідження зроблено висновок, що творче ставлення до зразків танцювального фольклору передбачає розробку та трансформацію основних пластичних формул фольклорного зразка, підсилення засобів виразності за рахунок технічного збагачення рухів, ускладнення малюнка, "концентрації" сценічного часу за рахунок створення кульмінації в короткому часовому відрізку.
|
|
|